På norsk / In English

Kontoradresser

E-CO i sosiale medier:

Juridisk rådgiver - Oslo

Er du jurist med engasjement for fornybar energi? Er du strukturert og har god gjennomføringsevne? Identifiserer du deg med våre kjerneverdier åpen, ansvarlig og nyskapende? Da kan dette være jobben for deg.

Controller - Finansiell krafthandel - Oslo

På bakgrunn av økt arbeidsmengde søker vi en ny medarbeider innenfor oppfølging av handel, kontroll, rapportering og avstemming av handel i det finansielle kraftmarkedet. Oppfølging av posisjoner mot kraftbørsene Nasdaq og EEX vil være sentrale oppgaver for stillingen.

Åpen søknad

Vi er alltid på utkikk etter å styrke staben med dyktige og interesserte medarbeidere. Her kan du sende inn en generell søknad. Alle som søker blir vurdert og får tilbakemelding.

E-CO Energi er et av Norges ledende energikonsern med datterselskaper og eierandeler i andre energiselskaper. E-CO eier og forvalter kraftverk over hele Sør-Norge og er landets nest største kraftprodusent. Konsernet har eierandeler i Oppland Energi, Vinstra kraftselskap, Opplandskraft og Embretsfosskraftverkene.

Vi har avdelinger i Oslo, Hol, Gol, Aurland og Askim. Arbeidsoppgavene er varierte og interessante og spenner over mange fagfelt. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Send inn generell søknad og CV på e-post: jobb@e-co.no

Eller per post:
E-CO Energi as

Hva er en god utdannelse?

Er det en utdannelse som gir deg tilgang til et interessant arbeidsmarked? Som gjør at du kan spille en viktig rolle i forhold til å løse klimautfordringene? En utdannelse du kan være stolt av?

Velger du en relevant utdannelse, kan du få jobb i en framtidsrettet bransje med mange muligheter – og dessuten bidra til en sunnere klode.

DETTE JOBBER VI MED

Les om noen av dem som har tatt en energifaglig utdannelse og som jobber i E-CO Energi.

Hvordan det er å jobbe i E-CO

Se filmer av hvordan det er å jobbe som ingeniør eller fagarbeider i E-CO Energi.